روانشانسی کودک

بدون عنوان

1394/6/26 15:57
نویسنده : فاطمه حیدری
131 بازدید
اشتراک گذاری

 این برنامه بر اساس کتاب روانشناسی رنگها نوشته ترجمه خانم ویدا ابی زاده چاپ شده توسط تهیه شده است .

• یک رنگ به تنهائی بیانگر شخصیت نیست بلکه در انتخاب گروه‌ها و زوج‌های رنگ است که شخصیت افراد تحت آزمایش کاملا نشان داده می‌شود .

• شرایط روحی و جسمی افراد را قبل از آزمایش رنگ نیز باید به حساب آورد ، زیرا امکان دارد که افراد در شرایط متفاوت ، انتخاب‌های مختلف داشته باشند .

• جنبه نسبی بودن نتایج آزمایش را باید همواره به خاطر سپرد زیرا انسان موجودی ناشناخته است .

• این آزمایش کاملا جنبه روانشناسی و روانکاوی داشته و نباید آنرا در ردیف آثار سرگرم‌کننده و غیر علمی که در زمینه طالع بینی و نظایر آن منتشر شده است دانست .

◊ انجام آزمایش
• به مستطیل‌های رنگی زیر نگاه کنید و رنگی را که بیشتر از سایرین دوست دارید انتخاب کنید (با کلیک دکمه چپ ماوس روی مستطیل رنگی) . در انتخاب رنگ دلخواه سعی نکنید که آنرا با رنگ چیز دیگری نظیر پارچه ، مبلمان ، اتومبیل سواری ، تیم مورد علاقه فوتبال و غیره مقایسه کنید بلکه فقط آنرا به عنوان یک رنگ مورد علاقه‌تان برگزینید .

•  سپس به رنگ‌های باقی‌مانده نگاه کنید و رنگی را که بیشتر مورد علاقه شماست انتخاب کنید و این عمل را در مورد سایر رنگهای باقیمانده نیز ادامه دهید .

• بعد از انتخاب اول باید یک بار دیگر رنگهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید . عملا سعی نکنید که انتخاب اول رنگ‌ها را به خاطر بیاورید و یا به همان ترتیب اول انتخاب کنید در عین حال عمدا تلاش نکنید تا آنها را فراموش نمائید ، بلکه در انتخاب رنگها طوری رفتار کنید که گوئی آنها را برای اولین بار می‌بیند . توصیه می‌شود بین دو انتخاب یک دقیقه فاصله اندازید .

• نتیجه در یک صفحه یا برگ جدید نشان داده میشود . در صورتیکه نتیجه را مشاهده نمیکنید احتمالا تنظیمات مرورگر وب یا آنتی ویروس شما اجازه باز شدن صفحه جدید را نمیدهد.
 

 

  


        

        

        

         

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

همراه رایانه
14 مهر 94 11:41
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مجله اینترنتی آتا ایران
12 آبان 94 20:33
با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک فراوان برای وبلاگ خوبتان و آرزوی موفقیت روز افزون برایتان از مجله اینترنتی آتا ایران در خواست دارم از سایت ما هم بازدید و ما را از نظرات خوبتان بهره مند سازید و باعث امتنان خواهد بود لینک سایت ما را در وبلاگ خوبتان قرار دهید آدرس ما http://atairan.com می باشد بی صبرانه منتظر پاسخ خوبتان هستیم